Sunday 7 December 2014

TADIKA UTK DAMIA....YG MANA TERBAIK...HUHUHU??

Lama tul x tulis blog ini...rindu rasanya...x ada masa nak tulis...huhu bz dengan pembelajaran ..skrg dok sibuk dengan pilot test...

Sekejap je nak masuk tahun baru 2015....huhuh puteri umi pun dah besar...skrg ni tgh sibuk dok survey tadika mana nak hantar damia...tahun depan damia masuk 4thn..Rasanya dah sampai kot masanya utk aku hantar dia p tadika...org ckp terlalu awal...tapi aku rasa blh lah buat persedia awal...

Aku adalah  buat survey beberap tadika...antara nya Smart Readers Kids (taman billion mewah ), Genuis Aulad (primea samudera), Little Caliphs (Sentul)...x tau nak pilih yang mana satu...kalau nak ikut dekat Smart readers lah...tapi cam mahal sangat lak ...x mampu lak rasaanya....Little Caliphs  atuk damia cakp jauh susah nanti kalau dia nak p ambik....huhu....aku tgh survey Genuis Aulad..tgk kalau ada kosong leh masukan kan damia...Harga cam berpatutan...mampu nak bayr..Monthly RM268..sama la dengan Tadika damia skrg Tadika cahaya UPM...Sebenarnya damia br jer masuk last week untuk prepare masuk thn depan...cikgu dia ckp masuk awal senang nanti dah masuk class dah x nagis....huhuu x sampai 1 week dah x nak p dah...huhuhu alasan cikgu marah n pukul dia...x tau la betui ke tak...bila tanya cikgu x cakp pe...lastly aku decide hantar tadika area rumah atuk dia....so atuk dia leh tgk dia anytime....ni aku tgh dok pilih yg mana yg terbaik....hope kali ini damia suka lah....kalau ada kawan2 nak share bg tau nya...area batu muda, taman samudera, sentul....mana2 tadika yg best,,,leh share kt sini....


No comments:

Post a Comment