Sunday 20 January 2013

JALAN-JALAN GENTING HIGHLANDS

Assalamualaikum....Entry kali ni nak cite pasal jalan2 kat genting highlands.Kali ini aku p dgn kakak ku n family aku...best gak bawak diorg jalan2...Sian akk aku yg dok perlis...ni dia balik bercuti tu  aku pun spend time dgn dia...Oleh kerana kami x plan awal-awal nak p sana ...kami  sampai sana agak lewat,dalam kul 2 lebih...So rasa cam rugi lak nak masuk Outdoor Theme Park..Lagi pun cuaca x berapa elok byk mainan outdoor yang tutup....Just Main indoor je....Harga tiket leh click kat sini http://www.rwgenting.com/en/themepark/tickets_packages/pricing.htm
 
Lagi satu benda aku nak share dgn korang...kalau nak makan kat sana baik makn makanan yang harganya telah fixed coz kalau korang makan cam nasi berlauk agak mahal...better makan fastfood ...Bayangkan aku makan mee goreng n ayam goreng n air limau  RM33.80..Kakak aku kena lagi mahal dia ambik nasi putih ,sotong , sayur ,ayam n air teh o RM44...Masa nak bayar masing-masing cam terkejut...Nasib lah dah spend duit utk mkan byk...So bila korang nak mkn better ambik satu lauk tapi byk...coz diorg kira sekali...lagi satu air panas lagi mahal daripada air sejuk....

Ni koleksi gambar2 kami kat sana...x byk pun....

 
Kat luar..Depan parking kete...
 
Kat depan hotel...ada cam taman2 ..
 
 
Nak p Out Door Theme Park
 
Damia lah yg paling happy...
 
       Nak Anak patung gajah tu.....Comei....
 
 
Kat Indoor Theme park
x byk leh main coz beratur ramai..biasalah cuti sekolah..
 
 
Damia takut tapi nak naik...umi teman kan...
 
K ni jer kisah p genting....next entry cite pasal percutian lain lak..Hope sikit banyak leh bantu u all semua...daaaaa..:):)
 
 

No comments:

Post a Comment