Tuesday 15 January 2013

PERLIS..PADANG BESAR..LANGKAWI-DAY1

DAY1: PERLIS..PADANG BESAR..LANGKAWI
Percutian kali ini kami pergi perlis,padang besar n langkawi...kat perlis aku duduk rumah akk aku kat uitm arau...Percutian yg agak panjang...Mula bertolak ke perlis hari rabu..Hari kamis akk aku bawak p jalan-jalan padang besar..Dah lama x pergi sana...kali ini aku pergi dgn hubby n anak aku...ini lah first time kami sampai sana setelah berkeluarga...X ada yg menarik..harga pun dah x murah cam dulu...panas tul time kami p...

Jalan nak p padang besar...lalu sawah...beti ambik gambar jap...cantik...
 
Kat padang besar kami x ambik gambar pun..just jalan2...panas kat sana..damia lak x selesa...mlm tu akk aku bawak p makan-makn kat kuala perlis...best makan tepi laut....sambil di tiupan angin waktu mlm...... Kami mkn kat  Restoran Ikan Bakar  Mona, Kuala Perlis... Sedap....Akk aku ckp kedai makan ini antara yg terbaik n sedap kat kuala perlis ini...lagi satu cepat....
 
 

No comments:

Post a Comment